1:42 PM

Welcome Back....

Kekalkan prestasi atlet2 Rumah Marikh. Tahun lepas kita dah jadi juara. Tahun ni kita pasti juara sekali lagi...

Hehehe....lama dah xberblog ni. Xde mase yg cukup ntuk wat entri baru. Tiap-tiap ari duk ngadap komp wat data skolah je.. Sesekali tu sempat gak berFB ngan kawan2. Ye la,dah lame tinggalkan alam blajar mase muda2 dulu. Alhamdulillah, smua kawan2 telah berjaya. Ade yang keje kat Eropah, Asia Barat, Asia Timur dan ramai gak yang keje kat Bumi Kenyalang,sama cam aku gak tp dlm bidang yang berbeza. Ape2 pun bidang yang telah mereka ceburi,aku harap smuanya akan berjaya. Aku plak tetap hepi ngan keje aku skarang wlpun ketika zaman remaja dulu aku xpernah impikan nak jd pendidik spt skrg. Tp bak kata iklan,dunia sudah berubah,jiwa aku pun telah berubah. Yang dah lepas akan jd sejarah dan kenangan. Hidup mesti diteruskan. (Ape yang penting?Kerjaaa sama....hehehe... lagu kegemaran puteraku...)

3 comments:

e.l.i.z.@ said...

aiyoo cekgu napok matured la :P

sal ya said...

one thumb up ok teach?!

zeefahdhom said...

dah berapa ratus tahun kau x update blog ni? heh